רשת קפה גרג פותחת ביסטרו בשרי כשר: Kitchen by greg

רשת קפה גרג פותחת ביסטרו בשרי כשר: Kitchen by greg

איפה ייפתחו סניפי הרשת ומה יוגש בה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שלפני שנתיים הקימו בעלי רשת קפה גרג את רשת בתי הקפה ביגה, כעת הם פותחים רשת ביסטרו בשרית: קיטשן ביי גרג (Kitchen By Greg). 

מדובר ברשת כשרה שהסניף הראשון שלה כבר נפתח בחיפה, ובקרוב ייפתח סניף בשרונה ת"א, מתחם G ביבנה ומתחם ביג בפורייה. עד סוף 2017 תכלול הרשת 5 סניפים. 

 סניף גרג קיטשן במתחם שרונה יהיה סניף הדגל ויכלול שלוש קומות: חצר עם פינות ישיבה, בר אקטיבי, קומת מסעדה עם 100 מקומת ישיבה וקומה עליונה בה יערכו אירועים פרטים לעד כ- 45 אנשים. 

התפריט  כולל מנות ראשונות כמו אנטיפסטי, ביניים כמו סלט עוף, עיקריות כמו אסדו ואנטריקוט, ואחרונות כמו מוס שוקולד ופחזניות, כשהמחירים נעים בין 34 שקל לאנטיפסטי ועד 135 שקל לנתח אנטריקוט עם תוספות.

מחירי הקינוחים נעים סביב 35 שקל.

יאיר מלכה מבעלי גרג קיטשן צילום אלעד גוטמן 2יאיר מלכה, מבעלי גרג קיטשן. צילום: אלעד גוטמן

קפה גרג נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי.

הרשת הוקמה בשנת 1994 כאספרסו בר מקומי במרכז הכרמל שבחיפה על-ידי גרג, ובשנת 2000 עברה הבעלות על הסניף לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג. בשנת 2008 הצטרף לשותפות ניר אדרי.

בעשור האחרון התפתח הסניף היחיד לרשת המונה כ-105 סניפים בפריסה ארצית. לפני כשנתיים השיקו השותפים יאיר מלכה גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד את רשת קפה ביגה המתמחה במנות בריאות בסגנון בולנז'רי פטיסרי נוסח פריזאי-שיק, וכיום מונה הרשת כ- 18 סניפים ברחבי הארץ.

במקביל לקונספט של קיטשן, רשת קפה גרג ממשיכה להתפתח בקונספט המקורי שלה וממשיכה לפתח את רשת ביגה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות