חצי חינם החלה לשווק 50 גבינות מיובאות. טעמנו גבינת עיזים וגבינה כחולה

חצי חינם החלה לשווק 50 גבינות מיובאות. טעמנו גבינת עיזים וגבינה כחולה

חובבי גבינות, ובפרט גבינות גורמה וגבינות מיוחדות, ימצאו שפע של גבינות מכל הסוגים – כחולות, עזים ועוד, ברשת חצי חינם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשתות השיווק הגדולות מציעות מבחר גבינות יחסית דומה, כשרוב הגבינות במקרר ובמעדנייה הן גבינות ישראליות.

ברשת חצי חינם יודעים זאת, ובמיוחד לקראת שבועות החליטו לבדל את הרשת עם מגוון רחב מאוד של גבינות מיובאות. מדובר בהרחבה רצינית מאוד של המגוון, בלא פחות מ-50 גבינות ממדינות שונות ע"י חברת סיימן.

בין היתר, אפשר למצוא את גבינת ברס בלו של חברת BONGRAIN-SAVENSIA (גבינה כחולה רכה בעלת תפרחת לבנה); קממבר של חברת ISIGNY STE MERE מחבל נורמנדי שבצרפת (גבינה רכה המתאימה להקרמה); 100% גבינות עיזים למריחה "פירמידה" של חברת EURIAL (בטעם טבעי ובתוספת שום ועשבי תיבול).

זאת, במקביל לכניסתו של מותג "הגבינות של נני" למעדניה של חצי חינם. המותג כולל 26 גבינות המיובאות מספרד, אנגליה, הולנד וקפריסין כגון: גאודה מהולנד; מנצ'גו מאזור לה מנצ'ה בספרד (100% גבינת כבשים); גבינת צ'דר (כתום, לבן וטריפל צ'דר) חצי קשה מחלב פרה ומגוון גבינות 100% חלב עיזים. 

מבחן הטעימה

אחת הגבינות המיובאות תחת המותג "הגבינות של נני" היא Sainte Maure של חברת Eurial הצרפתית. מדובר בגבינת עזים בצורת גליל, המיוצרת באזור עמוק הלואר, המתאפיינת במרקם רך ובקליפה דקה טבעית. הגבינה מיושנת תשעה ימים.

הטעם משובח ומדויק, וחובבי גבינות עזים ייהנו ממנה בכל צורה – על לחם, על ירקות ומוקרמת. 

גבינה אחרת היא Bresse Blue, גבינה כחולה המיושנת במשך 30 יום בעלת 25% שומן. גבינות כחולות אינן אהובות על כל אחד, אולם מי שאוהב גבינות כחולות בהחלט יאהב את הגבינה הזאת.

הגבינה מיוצרת מגבינה רכה בתפרחת לבנה המבשיה יחד עם פנצליום רוקפורטי ליצירת העורקים הכחולים. הגבינה רכה ונימוחה מבפנים וטעמה עשיר מאוד. משתלבת הן על לחם והן בלזניה או בקישים.

מבצעים על גבינות ישראליות

כדי לתת מענה לתחרות בזירת הגביהות הישראליות לקראת שבועות, מציעים בימים אלה מבצעים על גבינות תנובה, גד, צוריאל ומחלבות אחרות, למשל גבינה צפתית וגבינה בולגרית תנובה ב-1.90 ש"ח ל -100 גרם (כ-50% הנחה), גבינת שמנת גד ב-2.90 ₪ ל-100 גרם, גבינת פטה עזים צוריאל ב-5.40 ₪ ל-100 גרם, גבינת פרמז'ן תנובה רק ב-4.90 ₪ ל-100 גרם, גבינת מוצרלה גד ב-5.90 ₪ ל-100 גרם. 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות