בינתיים נמשיך לשלם ביוקר על מונית בנתב"ג: מכרז המוניות מתעכב

בינתיים נמשיך לשלם ביוקר על מונית בנתב"ג: מכרז המוניות מתעכב

מוניות הדר ו-Gett לא הגיעו להסכמה בקשר לגובה ההנחה שהובטחה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם קיווינו שהמשבר ייפתר עד היום ב-14:00, הרי שהמחלוקת בין מוניות הדר וחברת Gett בעניין ההנחה על הנסיעות מנתב"ג עדיין לא נפתרה.

כתוצאה מכך, ביקשה חברת מוניות הדר-לוד מרשות שדות התעופה דחייה במכרז.

כזכור, מוניות הדר נהנו עד היום מבלעדיות על נסיעות מנתב"ג, ולפני מספר ימים הודיעה רשות שדות התעופה (רש"ת) כי בקרוב מאוד המצב ישתנה – וזאת משום שבמכרז החדש שהוציאה יש שתי זוכות, הדר-לוד וחברת Gett. 

ברש"ת קבעו כי מיש שיזכה במכרז הוא מי שיוזיל את מחירי המחירון של משרד התחבורה, וחברת Gett אכן הבטיחה להוזיל את המחיר ב-31%, אלא שלדברי מוניות הדר, ב-Gett התחייבו לסבסד את ההנחה עבור מוניות הדר וחזרו בהם מההחלטה.

 בין שתי החברות התגלעה מחלוקת, ובמקביל ארגון נהגי המוניות קרא לשביתה משום שהמחירים לא יאפשרו לנהגי המוניות להתפרנס.

קראו עוד באתר פואנטה:

– איך אפשר לטוס לניו יורק ב-300 דולר? 

-איך תחסכו בקנייה אחת בסופר 400 שקל?

-למה לשלם ביוקר על בישום, מוצרי טיפוח ומוצרי תינוקות? כך תצמצמו הוצאות

נזכיר כי בעוד שנהגי המוניות קובלים על ההנחה ממחיר המחירון – הצרכנים קובלים, ובצדק, על מחירי המחירון עצמם. 

הנה דוגמאות לסכומים שנאלצים נוסעים לשלם על מונית מנתב"ג לפי המחירון הנוכחי.

מחירי נסיעות לנתבג

נוסעים רבים הם לקוחות שבויים, בעיקר בשעות הלילה ובסופי שבוע, בהיעדרה של רכבת או תחבורה ציבורית הולמת.

נכון לעכשיו, לא נמצא פתרון והמכרז נדחה בחודש. 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות