פירוק והרכבת רהיטים במעבר דירה: אל תעשו את זה לבד

פירוק והרכבת רהיטים במעבר דירה: אל תעשו את זה לבד

פירוק רהיטים והרכבתם בדירה חדשה זה עסק מאתגר שכדאי להשאיר לחברת ההובלות. אל תשכחו לעדכן את המובילים, לברר עלויות ולוודא שיש להם ניסיון

פירוק והרכבת רהיטים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לעבור דירה זאת משימה לא פשוטה, בלשון המעטה. אחרי תקופה מתישה של חיפוש דירה ואריזה, מגיע שלב ההובלה. כדי לצלוח את המשימה בצורה הטובה ביותר, עליכם לבחור חברת הובלה שתבצע את ההובלה בצורה הטובה ביותר, כולל פירוק והרכבה של כל הרהיטים שדורשים זאת. הובלת רהיטים שדורשים פירוק והרכבה חייבת להתבצע בצורה איכותית על מנת שהרהיטים לא יינזקו באופן כלשהו בתהליך הפירוק או בתהליך ההרכבה. לכן, כאשר מחפשים חברת הובלות לצורך העברת תכולת דירה הכוללת רהיטים מעין אלה, יש לוודא שצוות המובילים יודע כיצד לפרק ולהרכיב רהיטים בצורה מקצועית ויש לו את הציוד המתאים לכך.

מתי יש צורך בשירותי פירוק והרכבת רהיטים?

הובלות רהיטים במסגרת מעבר דירה או הובלות של רהיטים במסגרת הובלת פריטים בודדים הידועה גם כהובלה קטנה, חייבת להתבצע על ידי צוות מובילים שמנוסה בתחום הובלה והרכבה של כל סוג רהיט שדורש זאת.

כמעט בכל בית יש מספר ארונות, מיטות, שידות ואולי גם מזנון אשר בלתי אפשרי להעביר אותם בלי לפרק אותם. צוות ההובלה צריך להיות מנוסה בתחום פירוק והרכבה של כל אחד מהרהיטים הללו – כשהכוונה היא גם לדעת מהי שיטת הפירוק המתאימה לכל רהיט ומהי שיטת ההרכבה לאחר מכן. המטרה היא שכל הרהיטים שלכם יגיעו בצורה שלמה ליעד שלהם ויורכבו בו כפי שצריך

לכן, אם יש לכם רהיטים שאי אפשר להעביר אותם בשלמותם ללא פירוק, יש ליידע את חברת ההובלה על סוג הרהיטים וכמות הרהיטים הללו, לקבל הצעת מחיר בהתאם ולוודא שהם יודעים כיצד לעשות זאת.

למה חשוב הידע בהרכבת ארון?

יש אנשים שבטוחים שהם יכולים לחסוך את העלות הכרוכה בפירוק והרכבת רהיטים על ידי ניסיון לפרק ולהרכיב באופן עצמאי רהיטים. אחד מהרהיטים הבסיסיים ביותר שדורש פירוק והרכבה בתהליך מעבר הוא: ארון. הובלת ארון והרכבה חייבים להתבצע על ידי אנשי מקצוע שיודעים כיצד לעשות זאת. כאשר מפרקים ארונות הם מאבדים מהאיזון שלהם ונדרש ידע בבניית ארונות בכדי לדאוג שדלתות הארון יהיו שוות מבחינת הגובה שלהן וייסגרו בצורה שווה מכל צד.

כמו כן, במהלך פירוק ארונות יש צורך להיזהר שלא לפצוע את חורי ההברגה, כדי להכניס מחדש את הבורג המתאים במהלך הרכבת הארון ביעד החדש.

יש צורך להקפיד על בנייה נכונה של הצוקל, שהוא הבסיס בקדמת הארון שמעניק לו היציבות. צריך גם לקבע את לוחות הדיקט בגב הארון בצורה איכותית עם סיכות פשוטות.

כמה יעלה לכם פירוק והרכבה של רהיטים בתהליך הובלה?

מחיר הובלה והרכבה של רהיטים ישתנה בהתאם למורכבות של הרהיטים שיש צורך לפרק ולהרכיב מחדש, בהתאם לכמות הרהיטים הדורשים פירוק והרכבה ובהתאם לזמן העבודה הנדרש עבור העבודה המדוברת.

 

1
נגישות