כחלון מעוניין לצמצם את ההימורים החוקיים? מפעל הפיס מציע בתגובה 12 הגרלות חינם

כחלון מעוניין לצמצם את ההימורים החוקיים? מפעל הפיס מציע בתגובה 12 הגרלות חינם

העידן שאחרי אראלה: פרסים ללא הגרלה ומבצע לשנה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חלק מהאג'נדה של שר האוצר משה כחלון מאז כניסתו לתפקיד שר האוצר הוא לצמצם את ההימורים החוקיים, כלומר, ההימורים שמדינת ישראל עצמה מעודדת באמצעות מפעל הפיס והמועצה להסדר ההימורים בספורט.

כפי שדיווחתי כאן לא פעם, הנושא נדון בכנסת והגיע לכדי חקיקה שאמורה לצמצם את התופעה, בין היתר באמצעות איסור לעודד את ההימורים באמצעות פרסומות כמו זו של אראלה.

אלא שבמפעל הפיס לא מוותרים, ובמקום תשדירים של אראלה, החלו לאחרונה לנקוט דרך אחרת להגיע לציבור – באמצעות הודעות לעיתונות על זוכים מאושרים ובאמצעות מבצעים מפתים שישכנעו את המהמרים לרכוש מנוי שנתי.

המבצע האחרון למצטרפים למנוי פיס הוא מבצע של 12 הגרלות במתנה בשנה, שבו המנויים יקבלו בכל חודש הגרלה אחת חינם בשנה הראשונה להצטרפותם, כל עוד כרטיס המנוי שלהם פעיל.

 ממש כמו בחברות הסלולר – ההבטחה היא לשנה בלבד. אחר כך, כשהמנוי כבר בכיסם וההתמכרות כבר תפסה אחיזה, יש להניח שהוא לא יעזוב.

בנוסף, במפעל הפיס מציעים גם פרסים שאינם תלויים בזכייה בהגרלה הרגילה. 

את השיטה הזאת מכנים שם "הזכייה המובטחת", ולפיה, 137 מנויים זוכים בכל מקרה באחד מכמה פרסים: 52 מנויים מקבלים סכום של 50,000-1,500,000 שקל; 10 מנויים זוכים במכונית אופל קורסה ו-75 מנויים זוכים בחופשה זוגית בת חמישה ימים בברצלונה. פרסים אלו אינם עוברים להגרלה הבאה, הם  מחולקים במלואם בכל הגרלה.

בשורה התחתונה, אי אפשר שלא לחוש שמדינת ישראל גידלה במו ידיה מפלצת שאינה יכולה להשתלט עליה, או שאולי היא לא באמת רוצה.

תגובות: 0

נגישות