עכשיו אפשר להזמין את "ידידים בדרכים" דרך אפליקציית ילו

עכשיו אפשר להזמין את "ידידים בדרכים" דרך אפליקציית ילו

מעכשיו אפשר להזעיק עזרה של מתנדבי "ידידים בדרכים" דרך אפליקציית ילו. החל מפנצ'ר ברכב ועד חילוץ ילד מהמכונית – שווה להכיר את העמותה

ידידים בדרכים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם עדיין לא מכירים את "ידידים בדרכים", כדאי שתכירו את המיזם המקסים והשימושי הזה: קבוצת מתנדבים בכל הארץ שנחלצים לעזרת נהגים שנתקעו עם הרכב. כעת מתחיל שיתוף פעולה גם בין אפליקציית YELLOW של פז לבין "ידידים בדרכים", כך שאפשר לקרוא למתנדבים לעזרה באמצעות אפליקציית ילו.

הלחצן מופיע בחלקו העליון של היישום כאייקון של 'מגפון'. בשלב הראשון יש לבחור באפשרות של שיחת טלפון למוקד או פתיחת קריאה במערכת, ולבחור בסוג העזרה (הנעת רכב, פנצ'ר, שמן/מים/דלק, רכב נעול וכד'). יש להזין את המיקום את הפרטים המלאים (מספר רכב, טלפון ושם) והעזרה בדרך.

לחצן החירום של "ידידים בדרכים" מוטמע באפליקציית yellow כחלק משיתוף פעולה רחב בין פז והעמותה. לחיצה על הלחצן מאפשרת למשתמשי אפליקציית yellow, לפתוח קריאה במוקד 'ידידים' המזעיקה את מתנדבי העמותה למיקום הקריאה, בכל רחבי הארץ, ללא עלות.

ידידים בדרכים

בעמותה וב-yellow מאמינים כי כך ייחשפו מיליוני ישראלים לאפשרות להיעזר ב"ידידים בדרכים", לאחר שבשנה האחרונה מעל 70 אלף נהגים קיבלו סיוע מ-28,000 מתנדבי העמותה.

עמותת ידידים – סיוע בדרכים

עמותת 'ידידים – סיוע בדרכים' הוקמה בשנת 2006 ע"י ישראל אלמסי. אם שמו נשמע לכם מוכר, זה כנראה משום שאלמסי נבחר להדליק משואה בטקס יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל, כאות הוקרה על פעילות העמותה.

"ידידים בדרכים" הוא ארגון ייחודי המעניק עזרה ראשונה, שאינה רפואית, בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, זאת למעט שבת וחג. הארגון מספק סיוע במגוון תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר, התנעת רכבים, מילוי מים/ שמן/ דלק בכבישים מהירים ומסוכנים ואף פתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק, חילוץ ילדים שננעלו ברכב, חילוץ ממעליות ואיתור נעדרים.

מזרון פנדה

בעמותה כ-28,000 מתנדבים הפועלים בכל רחבי הארץ, המצוידים בידע מקצועי רב. העמותה מסייעת לכ-2000 אזרחים מדי יום, כאשר בשנה החולפת סייעה לכ-700,000 פניות לחילוץ, מתוכן כ- 1500 קריאות לחילוץ ילדים שנלכדו ברכב.

ישראל אלמסי, מנכ"ל עמותת 'ידידים – סיוע בדרכים', מסר: "הקמנו את המיזם האדיר של ידידים מתוך רצון גדול להיטיב ולסייע לנהגים בכבישים ולהרבות ערבות הדדית במדינה. מתוך חזון זה אנו שמחים לקיים חיבור ושיתופי פעולה עם חברת האנרגיה הגדולה בישראל – פז, לבין ידידים. מתנדבות ומתנדבי ידידים פרוסים בכל נקודה על המפה, ואנו מאמינים כי בפעילות משותפת נוכל להמשיך ולסייע, בכדי להראות את הפנים היפות של ישראל".

שיתוף הפעולה בין ילו ל"ידידים בדרכים"

במסגרת המהלך הרחב עם עמותת "ידידים בדרכים", אשר נרקם באמצעות חברת אג'נדות, תרמה yellow לעמותה למעלה מ-1,000 ערכות חילוץ למתנדבים, שיסייעו בקריאות של אזרחים במצוקה בתקופת החורף. כל ערכה מכילה ציוד חילוץ מגוון וכן ציוד עזרה ראשונה.

אל תישארו בחוץ… לחצו כאן כדי לקבל העדכונים החמים שלנו בטלגרם >

בנוסף על אלה, בכל רכישת משולש אזהרה בחנויות הרשת, 5 ₪ יוענקו כתרומה לעמותה.

אפליקציית ילו של פז – שווה לתדלק באמצעותה?

נזכיר כי אפליקציית ילו משמשת כארנק סלולרי – כלומר, אפשר לשלם באמצעותה על תדלוק ועל קנייה בחנויות ילו. כדי לשכנע את הצרכנים לבחור לתדלק בתחנות פז ולקנות בחנויות ילו, מבטיחים באפליקציית YELLOW קאשבק – החזר כספי על תדלוק. אבל האם ההחזר הזה משתלם ואיך אפשר לממש אותו? היכנסו לכתבה "כמה תחסכו אם תתדלקו באפליקציית "דלק" ובאפליקציית ילו? בדיקת פואנטה".

אסטרטגיה של התרחבות לתחומים שונים

חנויות הנוחות הן מקור רווח עצום לתחנות הדלק, וברור מדוע בפז מחזקים כל הזמן את המותג ילו ואת אפליקציית ילו.

הרעיון הוא לתת לצרכנים כל הזמן סיבות לבחור לתדלק דווקא שם, על-ידי חיזוק האפליקציה עם ערך מוסף ועל מתן שירותים נוספים גם בתחנות הדלק עצמן.

Yellow Box

כך למשל, בשנת 2017 כאשר פז זיהתה את הטירוף של קניות אונליין והזמנת חבילות מחו"ל ומהארץ, היא השיקה את Yellow Box – שירות לוקרים אלקטרוניים לאיסוף חבילות 24/7 באמצעות קוד אישי הנשלח לנייד או למייל.

כזכור, Yellow גם מציעה באתר האינטרנט שלה שירות ששמו Click&Pick, שמאפשר לרכוש מוצרים שונים (אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, לבית, לגינה, מוצרי קמפינג ועוד) ולאסוף אותם באחת מ-220 חנויות Yellow. באופן הזה היא מתגברת על המחסור בשטח תצוגה פיזי בחנויות.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות