דגני בוקר ללא גלוטן של ד"ר שר (Dr. Schar): טעימים במרקם מוצלח

דגני בוקר ללא גלוטן של ד"ר שר (Dr. Schar): טעימים במרקם מוצלח

כמה עולה אריזת 250 גרם?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דגני בוקר הם בין הקטגוריות היותר חשובות לילדים עם צליאק – מאחר שהמגוון הקיים עבורם לא גדול. 

לאחרונה הושק שיתוף פעולה בין המותג הבינלאומי ד"ר שר (Dr Schär), אחד המוכרים בקטגוריית המוצרים ללא גלוטן, לבין חברת ליב, שהפכה להיות שותפה אסטרטגית שלו בישראל. בעקבות ההתקשרות, גדל מגוון מוצרי המותג בחנויות, וביניהם אפשר למצוא גם את דגני הבוקר.

דגני הבוקר בטעם שוקולד דומים מאוד במראה למוצרים "רגילים" מקבילים – הם מגיעים ככדורים עגולים, והמרקם שלהם יחסית דומה ולא מסגיר את היותם נטולי גלוטן.

הם טעימים עם חלב ובלעדיו, ולמען האמת התקבלו בברכה גם אצל ילדים ביקורתיים ללא צליאק – מה שאומר שהמוצר אינו נופל מהמתחרה "הרגיל".

חשוב לזכור שמדובר בסוג של ממתק, שכן כמות הסוכר גבוהה.

החיסרון הוא המחיר – מדובר באריזה קטנה מאוד של 250 גרם בלבד, ומחירה כ-25 שקל. לכן, מי שחושב להפוך את זה לפריט קבוע בארוחת הבוקר, ייכנס להוצאה לא קטנה – מעבר לעובדה שכאמור, מדובר במוצר שמכיל כמות גדולה של סוכר. 

לשם השוואה, דגני בוקר בטעם שוקולד של המותג הפרטי של שופרסל עולים כ-12 שקל ל-500 גרם, ודגני הבוקר קואלה קריספ בטעם שוקולד ללא גלוטן של חברת נייטצ'ר פאת' עולים כ-24 שקל ל-350 גרם. 

מוצרים נוספים של Dr. Schar שיעלו למדפים: חטיפי בריאות, לחם טרי, עוגיות ללא גלוטן, חטיפים ללא גלוטן (מלוחים ומתוקים) קמחים שונים לאפיית לחמים עוגות ואפייה כללית ופסטות.

את המוצרים של המותג ניתן יהיה למצוא שופרסל גרין, עדן טבע (החדשה), ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, שקדיה, זמורה, טיב טעם, סטופ מרקט, בתי הטבע הפרטיים, וכן במינימרקטים וסופרמרקטים המובילים ברחבי הארץ.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות