קו מוסקבה-תל אביב של אורל איירליינס נחנך היום

קו מוסקבה-תל אביב של אורל איירליינס נחנך היום

משרד התיירות מעודד תיירות מרוסיה, והצרכן הישראלי יוצא נשכר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

משרד התיירות משקיע מאמצים רבים בעידוד תיירות ממדינות שונות, כפי שראינו בשנה האחרונה בעבודה מול סין למשל, וחלק מהמאמץ הזה מושקע בתיירות מרוסיה.

כך למשל, משרד התיירות נותן מענק לחברת אורל איירליינס בסך 45 אירו עבור כל נוסע הנוחת באילת. החברה מפעילה בעונת החורף הנוכחית – עד 28 במאי – 3 טיסות שבועיות לאילת: שתיים ממוסקבה ואחת מסנט פטרסבורג.

במסגרת זו, וכפי שפרסמתי כאן לאחרונה, נחנך היום קו טיסה חדש של חברת התעופה הרוסית אורל איירליינס (Ural Airlines) ממוסקבה לתל אביב, וזאת על רקע עלייה של 35% בכניסות תיירים מרוסיה מתחילת השנה.

למאבק הזה על התיירות הנכנסת יש תועלת רבה מבחינת הצרכן הישראלי, שזוכה בזכותה להגברת התחרות על הטיסות למוסקבה בחברת אורל איירליינס, כשהטיסות יבוצעו במטוסי איירבוס 321 החדשים.

מעבר לכך, כחברת התעופה השנייה בגודלה ברוסיה, אורל איירליינס מאפשרת טיסות למגוון יעדים ברוסיה, לרבות טיסות פנימיות.

לאחרונה היא החלה גם להפעיל קו בין סוצ'י לתל-אביב בתדירות של שתי טיסות בשבוע. בקיץ הקרוב תבצע טיסות לנתב"ג גם מיקטרינבורג, מסמארה ומקרסנודאר.

משרד התיירות בקמפיין ברוסיה

מעבר לזה, בימים אלה מפרסם משרד התיירות ברוסיה את קמפיין Two Cities One Break לעידוד התיירות לישראל בהשקעה של כ-3 מיליוני אירו, מתוכם 1.5 מיליוני אירו בפרסום בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות ובעיתונות הכתובה (אוף ליין), וסכום דומה בשיווק ברשת (אונליין).

לשכת משרד התיירות ברוסיה ומדינות חבר העמים מנהלת קמפיינים בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ואף זכתה לאחרונה בפרס "לשכת התיירות הפעילה ביותר ברוסיה" מידי ארגון סיטונאי התיירות של רוסיה. 

לפי הנתונים, מספר התיירים הנכנסים מרוסיה לישראל עלה בשיעור של 35% ברבעון הראשון של 2017. הדבר בא לידי ביטוי גם במלונות בתל-אביב, שמדווחים על עלייה של עשרות אחוזים בלינות תיירים מרוסיה השנה לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.

ברבעון הראשון של 2017 נרשמה עלייה של כ-130% בתיירות מרוסיה לאילת לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות