מסתבכת: מכשירים נוספים מצטרפים לתביעה הייצוגית נגד חברת LG

מסתבכת: מכשירים נוספים מצטרפים לתביעה הייצוגית נגד חברת LG

תביעה שהוגשה בדרום קליפורניה מוסיפה לרשימה גם את ה-LG G5, LG V20 ומכשיר ה-Nexus 5X, כאשר גם במכשירים אלה התגלו בעיות חומרה הגורמות להם להיכנס למצב איתחול קבוע

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת סער יוז, אתר ג'ירפה

השקת מכשיר הדגל החדש LG G6 והתחזיות על הכנסות כספיות גבוהות ברבעון הראשון של השנה, יכולים אולי להעלות חיוך קל אצל  הקוריאנית, אבל זו עדיין סוחבת על גבה כמה פרשיות שעלולות לפגוע בה בעתיד הקרוב. במדינות רבות ברחבי העולם הגישו משתמשים תביעות ייצוגיות על בעיות איתחול ללא הפסקה (Bootloop) במכשירי ה-LG G4 ו-LG V10, וכעת מצטרפים לתביעה גם מכשירים נוספים של החברה.

האתר ArsTechinca מדווח כי תביעה שהוגשה בדרום קליפורניה מוסיפה לרשימה גם את ה-LG G5LG V20 ומכשיר ה-Nexus 5X, כאשר גם במכשירים אלה התגלו בעיות חומרה הגורמות להם להיכנס למצב איתחול קבוע, ללא יכולת של המשתמש להחזיק אותם לשימוש. בסך הכל, נראה כי כל מכשירי הפרימיום של החברה בשלוש השנים האחרונות סובלים מאותה בעיה – כשל ברמת החומרה. אחת הטענות היא ש-LG סירבה להחליף במקרים מסויימים את המכשירים הפגומים לאחר שנת האחריות, ובנוסף גם מכשירים שהוחלפו בסופו של דבר "נדבקו" שוב בבעיה. השופט נתן לקוריאנית עד ל-8 במאי להגיב להאשמות בבית המשפט.

עוד באתר גי'רפה:

– דרום קוריאה: למעלה מ-620 אלף הזמנות מוקדמות ל-Galaxy S8 & S8 Plus

– שיאומי: אירוע ההכרזה ל-Xiaomi Mi 6 & 6 Plus יתקיים ב-19 באפריל

– ג'ירפה במטבח: מסחטת מיצים איטית Kuvings C9000  

חשוב לציין כי על פי מחקרים שונים, מדובר על פחות מאחוז אחד של מכשירים תקולים, והקוריאנית כבר הבטיחה במספר הזדמנויות כי מכשיר הדגל החדש עבר בדיקות מקיפות כדי להבטיח אמינות ועמידות גבוהה יותר. לאחרונה פירסם אנליסט בכיר כי להערכתו טרנד ה"תביעות הייצוגיות" נגד LG הפך קל לאחר פרשת ה-G4 המפורסמת, וישנן תביעות בהן הוכח מעל לכל ספק כי הן קנטרניות ונועדו להכפיש את שמה של הקוריאנית.

הכתבה פורסמה לראשונה באתר הטכנולוגיה ג'ירפה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות