רמי לוי משיק: נתחי עוף קצבים תחת המותג הפרטי. מה המחירים ומי הספק? - פואנטה

רמי לוי משיק: נתחי עוף קצבים תחת המותג הפרטי. מה המחירים ומי הספק?

עוף בשקל? לא בדיוק, אבל בהחלט הצהרת כוונות לגבי קטגוריית העוף והבשר ברמי לוי

רמי לוי משיק בימים אלה קו מוצרי עוף חדש תחת המותג הפרטי שלו: סדרת קצבים שכוללת מגוון מוצרי עוף חתוכים ומוכנים לבישול: מעורב ירושלמי, שניצל דק-דק, שיפודי פרגית, רצועות עוף, מעורב ירושלמי ועוד. 

מטרת הסדרה לתת מענה ללקוחות שבדרך כלל בוחרים לקנות אצל קצב פרטי שחותך ומנקה עבורם את העוף. 

מדובר בסדרה המיוצרת במפעל של תנובה.

המוצרים ארוזים באריזה ממותגת ייעודית לסדרה, ובשלב זה נמכרים כפיילוט רק בחמישה סניפים של הרשת – רמת החי”ל בתל אביב, פולג, רב חן בירושלים, פרדס חנה ורעננה. 

בהמשך הם יימכרו בכל הרשת ואפשר יהיה גם להזמינם באינטרנט.

ומה לגבי המחירים?

המוצר מוגדר מוצר פרימיום ומחיריהם נעים בין כ-27 שקל לק”ג לכ-50 שקל לק”ג, בהתאם למוצר. הנה כמה דוגמאות:

מעורב ירושלמי, שווארמה פרגית, שיפודי פרגית – כ-50 שקל לק”ג.

שניצל דק, עוף למילוי, כרעיי למילוי: כ-37 שקל לק”ג.

רצועות עוף: כ-27 שקל לק”ג.

המותג הפרטי מתרחב

הבחירה של רמי לוי להרחיב את המותג הפרטי בתחום העוף היא חלק ממדיניות רחבה של יותר של הרשת, שמטרתה להתרחב בתחום המותג הפרטי לקטגוריות רבות נוספות.

לקוחות הרשת רואים את המותג הפרטי על מדף הטואלטיקה (למשל בחיתולים, המיוצרים על ידי חוגלה-קימברלי יצרנית האגיס), באגף הסוכר (המוצר מיוצר על ידי סוגת) ועוד ועוד.

לדברי אבי משיח, מנהל המותג הפרטי של רמי לוי, בקרוב יושקו גם חלב טרי ומוצרי חלב תחת המותג הפרטי של הרשת, וכן מוצרי מזון נוספים כמו שוקולד מיובא ועוד.

זאת, כחלק ממגמה שמאפיינת גם את המתחרה הגדולה שלו – שופרסל, ששמה דגש על פיתוח המותג הפרטי ואפילו השיקה לפני כחצי שנה את תחליף החלב לתינוקות בשיתוף חברת Periggo האמריקנית.

מבחינת הצרכנים, מומלץ מאוד להתנסות במותגים הפרטיים של הרשת, אשר לעתים קרובות נמכרים במחירים נמוכים יותר מהמותגים המובילים על המד, – אך מיוצרים באותו מפעל בדיוק.

 

תגובות: 0
נגישות