יום כיף בצפון עם כניסה לאתר החרמון

יום כיף בצפון עם כניסה לאתר החרמון 

אם אתם נוסעים לחרמון, כדאי שתנצלו את החופשה עבור יום כיף בצפון שכולל גם עוד כמה פינוקים. ואם אפשר לקבל כרטיסים לחרמון חינם – אז בכלל טוב

הנחות לחרמון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(פרסומת)

אל תוותרו על יום כיף בצפון שכולל כניסה לאתר החרמון ובילוי ברזורט פנדה בנווה אטי"ב. החרמון כבר מושלג, וזה הזמן להזמין יום כיף זוגי בפנדה ריזורט נווה אטי"ב, הכולל ארוחת בוקר מפנקת, עיסויים ומתקני ספא. אמנם כרגע כניסה לאתר החרמון אינה כרוכה בתשלום – אבל בקרוב מאוד תצטרכו לשלם על כרטיס – והדיל הזה בתוקף עד סוף מרץ 2023. לכן בהחלט שווה להזמין חופשה שכוללת שני כרטיסי כניסה לחרמון חינם – ועוד שלל פינוקים.

חופשה בצפון עם כניסה לאתר החרמון – מה היא כוללת?

  • 2 כרטיסי כניסה לאתר החרמון.
    45 דקות עיסוי שוודי קלאסי לכל אחד.
    כניסה חופשית למתקני הספא: חמאם טורקי, ג'קוזי, בריכה מקורה ומחוממת (28 מעלות), סאונה יבשה, חדר כושר ועוד.
    כניסה חופשית למתחמי מנוחה ולפינת רגיעה הכוללת חליטות תה ללא הגבלה.
    כוס יין לכל אחד.
    לוקר אישי הכולל חלוק רחצה ונעלי ספא לכל אחד.
    ארוחת בוקר זוגית כשרה המוגשת בחדר האוכל של המלון או פלטת גבינות, סלסילת לחמים טריים ו-2 כוסות יין / קאווה.

קצת על ריזורט פנדה בנווה אטי"ב

כפר הנופש פנדה ריזורט & ספא מתפרס על שטח של 40 דונמים חורש וטבע. במלון חנייה חיצונית, בריכת שחייה לאורחי המלון, שירות קבלה 24 שעות ושירות חדרים יומי.

יום כיף בצפון – החרמון מחכה לכם

עבור רוב הישראלים, נסיעה לחרמון היא עניין של הרבה מאוד שעות. הביקור בחרמון הוא כמובן מהנה – אבל לאחר כמה שעות הוא ממצה את עצמו. לכן, לאור הנסיעה הארוכה והסיכוי להיתקע בפקקים – עדיף לשלב את הביקור באתר החרמון עם יום כיף בצפון ועם ארוחת בוקר מפנקת – במיוחד אם מקבלים מתנה כרטיסים לחרמון.

יום פינוק לזוג, כולל ארוחת בוקר וכניסה לחרמון עולה 990 ש"ח (נזכיר כי אם תרצו לרכוש כרטיסים לחרמון באופן עצמאי תשלמו כ-80 ש"ח לזוג).

 

תגובות: 0

נגישות