עמיתי מועדון הצרכנות הוט יוכלו להנפיק גם כרטיס אשראי של אמריקן אקספרס

עמיתי מועדון הצרכנות הוט יוכלו להנפיק גם כרטיס אשראי של אמריקן אקספרס

הכרטיס ללא עלות למשך 6 שנים, והמצטרפים יקבלו במתנה 200 שקל לרכישות בטרקלין חשמל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כ-150 אלף בתי האב החברים במועדון הצרכנות הוט, יוכלו מעתה להנפיק כרטיס אשראי של אמריקן אקספרס.

הנפקת הכרטיס מתאפשרת בנוסף לכרטיס הקיים, "הוט-ישראכרט", כך שאין צורך לבחור.

הכרטיס יוכל להיות כרטיס בנקאי או כרטיס חוץ-בנקאי, ללקוחות שחשבון הבנק שלהם מתנהל בבנקים שאינם מנפיקים את כרטיסי אמריקן אקספרס (כמו בנק לאומי ובנק דיסקונט).

הנפקת הכרטיס היא ללא עלות עד לשנת 2023, וכדי לתמרץ את החברים להנפיקו, יזכו המצטרפים בקופון דיגיטלי לרכישות בטרקלין חשמל בשווי של 200 שקל. את הקופון ניתן יהיה להוריד באפליקציה של המועדון, והוא יישלח ללקוח אחר שימוש ראשון בכרטיס (אגב, הקופון מאפשר כפל מבצעים, מה שעשוי להיות שימושי מאוד בתקופה הקרובה של מבצעי פסח).

כידוע, אמריקן אקספרס הוא כרטיס אשראי הממותג כיוקרתי יותר מכרטיסי האשראי הנפוצים של כאל, לאומי קארד וישראכרט. יש לו תוכנית הטבות משלו (Membership Rewards), שבין שותפיה נמנות החברות אל-על, British Airways, Alitalia, הילטון, סטרווד, אייר פראנס ו-KLM, בנוסף לשותפים מקומיים מתחום הנופש, הפנאי וסגנון החיים: ה.שטרן, איי די דיזיין, הום סנטר, טרקלין דן בנתב"ג ועוד.

עם כרטיסי אמריקן אקספרס המונפקים בישראל נמנים כרטיסי הסנטוריון, הפלטינה, זהב, ביזנס, ירוק, credit ו-Blue, המיועד לצעירים.

עד עתה, רק עמיתי חבר יכלו להנפיק כרטיס מועדון של אמריקן אקספרס – והמהלך ממצב את מועדון הצרכנות הוט בראש מועדוני הצרכנות הפעילים היום. מבחינת אמריקן אקספרס, החבירה למועדון צרכנות כמו הוט היא מהלך אסטרטגי נבון. מועדון הצרכנות הוט משרת כיום מאות אלפי עמיתים ויש לו הסדרים למתן הנחות והטבות עם כ-10,500 ספקים ובתי עסק בכל תחומי הצריכה, החל ממזון, תיירות ורכב וכלה במוצרי פארמה, פנאי ונדל"ן.

"מיזוג שני המותגים לכרטיס יוקרתי אחד יגדיל עבור מחזיקי הכרטיס את מאגר בתי העסק המעניקים הטבות והנחות, ויאפשר ללקוחות ליהנות מההטבות הרבות שמציע כרטיס אמריקן אקספרס יחד עם צבירת נקודות", אומרת אירית בטאט, מנכ"לית אמריקן אקספרס.

הנפקת הכרטיס הנוסף היא המשך של שורת מהלכים שעושים במועדון הצרכנות הוט בשנים האחרונות כדי להגדיל את הערך המוסף לעמיתים. המועדון הוקם בשנת 1996 ע"י הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל. בהמשך הצטרפו אליו גם חברי הסתדרות האקדמאים במח"ר, חברי הסתדרות/לשכת המהנדסים וחברי איגוד העובדים הסוציאליים ואיגוד העיתונאים.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות