סוף לביטולי טיסות באל על? נחתם הסכם בין הטייסים להנהלה

סוף לביטולי טיסות באל על? נחתם הסכם בין הטייסים להנהלה

שני הצדדים מתנצלים בפני הנוסעים, אך האם די בזה כדי לשקם את תדמית החברה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי פגיעה באלפי נוסעים שטיסותיהם בוטלו, נחתם היום הסכם בין טייסי אל על להנהלה, וזאת בתיווכו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. זאת, כאמור, אחרי שהבעיה של ביטול טיסה באל על ברגע האחרון הפכה לנחלתם של עשרות אלפי נוסעים בחודשים האחרונים.

ההסכם מסדיר את כללי העסקתם של הטייסים הוותיקים בני ה-65, שעמדו בלב המחלוקת האחרונה בין הצדדים.

כפי שדיווחתי כאן לאורך התקופה האחרונה, שורה של טיסות התבטלו לאחרונה לאור התעקשותם של שני הצדדים להפוך את הנוסעים לבני ערובה בסכסוך ביניהם.

זאת, למרות שלכאורה כבר הושג הסכם לפני כחודשיים שאמור היה להביא לסיומן שנתיים של מאבקים, עיכובים וביטולי טיסות.

כעת תצטרך אל על לשקם את התדמית ואת אובדן האמון של הלקוחות. לאור האווירה הקשה ולאור השפל חסר התקדים ביחסי העבודה בין ההנהלה לבין הטייסים, אני מרשה לעצמי להמר שלא רחוק היום שנהיה עדים לעוד ביטולי טיסות.

בינתיים, הוציא ועד הטייסים הודעה שלפיה ההסכם הנוכחי כמעט זהה לחלוטין לזה שהם הציעו לפני חודשים רבים ויכול היה להיחתם כבר אז, מבלי לפגוע באותם נוסעים ששילמו על כרטיס, הזמינו חופשות, הפסידו כסף ולא הגיעו לפגישות עבודה בשל הטיסות שבוטלו.

עוד מסרו הטייסים כי בניגוד לפרסומים, טייסי אל על ממתינים להשלמת ההסכם עם שאר מגזרי העובדים מתוך אחריות ושותפות לעתידם ולעתיד החברה.

גם הנהלת אל על פרסמה הודעה כי הושג הסכם.

שני הצדדים התנצלו בפני הנוסעים, אך ספק אם יש בהתנצלות כזאת כדי לכפר על הנזק שגרמו.

 

 

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות