טיסות לביג'יין: היינאן איירליינס לעתים קרובות זולה יותר מאל על

טיסות לביג'יין: היינאן איירליינס לעתים קרובות זולה יותר מאל על

היינאן מציעה מחירים תחרותיים שמתחילים בכ-500 דולר. גם במחלקת עסקים, טיסה לבייג'ין לעתים קרובות זולה יותר בהיינאן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

על רקע ביטולי הטיסות של אל על לבייג'ין ולהונג קונג ועל רקע העלייה במספר הנוסעים ליעדים במזרח, בין היתר לנסיעות עסקים בסין – כדאי לשים לב למחירים שמציעה חברת היינאן איירליינס, שמתחילים בכ-490 דולר בקו תל אביב-בייג'ין וליעדי המשך.

המחירון החדש הושק בימים אלה לרגל פתיחת שנה סינית חדשה, שנת התרנגול, כשהמחירים המאוד נמוכים של פחות מ-500 דולר רלבנטיים לכמה תאריכים ספציפיים, כמו למשל 5.3, 6.3, 7.3 ועוד.

באופן כללי, התעריפים כמובן גבוהים יותר, אבל אפשר גם למצוא מציאות, כמו למשל טיסה ב-26.2 וחזרה ב-5.3 ב-570 דולר. טיסה הלוך-חזור באל על בתאריכים אלה תעלה כ-745 דולר.

השוואה שביצעתי בתאריכים שונים עד אוגוסט מגלה שכמעט בכל המקרים היינאן מציעה מחירים נמוכים מאלה של אל על בטיסות לבייג'ין.

חשוב גם לציין את חוויית הטיסה בהיינאן, שמציעה מסכים אישיים לכל נוסע, מטוס יחסית מרווח ואוכל מצוין. כפי שפרסמתי כאן לאחרונה, היינאן היא חברת התעופה הטובה בעולם בחלק מהפרמטרים. החברה זכתה במקום הראשון בקטגוריית מחלקת עסקים וגם במקום הראשון בקטגוריית חוויית הבידור שהיא מספקת לנוסעיה בטקס World Travel, שבו נבחרו חברת התעופה והמלון הטובים ביותר לשנת 2016.

ומה עם מחלקת עסקים?

מי שטס לנסיעת עסקים יכול למצוא פערים גבוהים מאוד שיכולים להתחיל במאות דולרים ולהסתיים במחיר כפול. במקרה אחד שבדקתי, הטיסה במחלקת עסקים באל על הייתה זולה משמעותית מזו שבהיינאן – אך בכל שאר המקרים היינאן הייתה זולה יותר.

 כפי שפרסמתי כאן, היינאן איירליינס השיקה את הקו מתל אביב בייג'ין, כולל טיסות המשך, באפריל האחרון – ובכך שברה את המונופול שהיה לאל על בקו זה. כיום היא מפעילה 4 טיסות ישירות בקו זה ושוקלת להגדיל את התדירות. בנוסף נבחנת אפשרות להשיק קווים נוספים לסין במהלך 2017.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות