נמשך הזלזול בנוסעים: שוב ביטולי טיסות באל על

נמשך הזלזול בנוסעים: שוב ביטולי טיסות באל על

חשבתם שאפשר לחזור לטוס בחברה? חשבו שוב. החברה ביטלה 6 טיסות במפתיע

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

"אני אמור להיות בטיסה לבוסטון, אתם לא עונים לטלפון כבר שעה וחצי!!!!!" – כך כותב בדף הפייסבוק של אל על לקוח מיואש של החברה, שטיסתו הערב בוטלה. במשפט הזה מתמצה כל שערוריית ביטול הטיסות באל על – שבמשך שנתיים ויותר מבטלת ודוחה טיסות, מתעללת ומזלזלת בלקוחותיה, והכול כחלק מסכסוך עבודה מתמשך עם הטייסים.

אותו לקוח לא לבד והטיסה לבוסטון היא לא היחידה שבוטלה. מדובר ב-6 טיסות – ובמאות אנשים שהתוכניות שלהם נהרסו ונגרם להם נזק עצום, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות רבות נוספות. דף הפייסבוק של החברה רותח, ויש בו עשרות תגובות של נוסעים הזועמים על כך שבנוסף לחוצפה שבעצם הביטול בחברה גם לא עונים לטלפון.

ביטול טיסות באל על – הנוסעים הם בני ערובה

הסכסוך עם הטייסים לכאורה נפתר לאחרונה – אבל מסתבר שהיה זה השקט שלפני עוד סערה, כי הערב פרסמה החברה את ההודעה הלקונית הזאת: "לקוחות יקרים, למרות ההסכם שנחתם עם הטייסים, בו התחייבו כי לא ישבשו יותר את הטיסות, בהנחייתו של קברניט ניר צוק שבים הטייסים ומשבשים את טיסות החברה. הלילה נאלצה החברה, בשל אי זמינות צוותים, לבטל את טיסה 617 למוסקבה, טיסה 001 לניו יורק וטיסה 015 לבוסטון וכן את הטיסות החוזרות לנתב"ג 002 מניו יורק, 016 מבוסטון וטיסה 618 ממוסקבה. הנהלת אל על מתנצלת בפני קהל לקוחותיה ותעשה כל שביכולה למנוע שיבושים חוזרים".

תגובת הטייסים לא איחרה לבוא, והם מכחישים את טענות ההנהלה. מוועד טייסי אל-על נמסר: "הנהלת החברה משקרת לנוסעים: אנחנו, הטייסים, איננו נוקטים שום עיצומים, אנחנו מקיימים את כל הטיסות אליהן אנו רשומים מראש. הנכון הוא שלאף טייס, שלא רשום בכלל לטיסה ספציפית ומקפיצים אותו לטיסת "ספיישל" באמצע יום ההולדת של בתו, אין שום מוטיבציה לעשות זאת  בזמן שההנהלה זורקת לזבל באכזריות, תוך הפרת הסכמים, את הקברניטים והטייסים הכי מנוסים, בני 65, כאשר היא מפחיתה, בבריונות חד צדדית, את שכרם בשני שלישים (ב- 66%!!). הנהלת החברה הורסת בכך את חברת אל-על, החברה שהיא הבית שלנו".

עשרות אלפי לקוחות של אל על כבר נפגעו לאורך התקופה כולה, אבל החברה כנראה לא מתרגשת. היא גם לא מתרגשת מהעובדה שבחודשים האחרונים הוגשו שורה של בקשות לתביעות ייצוגיות נגד אל על.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות