רמי לוי מציע לחיילים משוחררים שיעבדו ברשת מענק של 4,000 שקל

רמי לוי מציע לחיילים משוחררים שיעבדו ברשת מענק של 4,000 שקל

בדומה לעבודה מועדפת, המענק יהיה חד-פעמי

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת רמי לוי, שסובלת ממחסור בעובדים, הודיעה היום על מהלך מעניין – שכמובן משרת אותה מבחינת חשיפה חיובית, אך טומן בחובו תועלת רבה לחיילים משוחררים: מענק עבודה חד-פעמי של 4,000 שקל לחיילים/חיילות משוחררים/ות שיעבדו בסניפי הרשת. מדובר במשוחררי צה״ל, מג״ב, משטרת ישראל, שב״ס ומתנדבים בשירות לאומי.

בהודעת הרשת נכתב כי הרשת מחפשת צעירים וצעירות בעלי מוטיבציה גבוהה ורצון ושאיפה להתקדם ברמה המקצועית ברשת. המשרות המוצעות: קב״טים/יות, מנהלי/ות מחלקות, קופאים/יות, אחראי/יות קו קופה, בדוקי/ות סחורה ועוד.

בשנים האחרונות עלה לשיח הציבורי נושא הפריון של העובדים בישראל, שבענפים רבים הוא נמוך מהמקובל במדינות ה-OECD. יש לכך מגוון סיבות, ביניהן העובדה ששעות העבודה בארץ ארוכות יותר מהמקובל ושבוע העבודה ארוך יותר. לאחרונה גם מקדם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן יוזמה של קיצור שעות העבודה ושבוע העבודה, בין היתר מתוך הנחה שזה ישפר את הפריון. בענף רשתות המזון מדובר בבעיה ידועה, ורמי לוי ציין במספר ראיונות שסוגיית הפריון מעסיקה אותו. מבחינה זו, אחת המטרות במהלך היא כנראה ליצור מאגר פוטנציאלי של עובדים שיש להם אינטרס, עניין ומוטיבציה.

התשלום יוענק לפי התנאים הבאים:

1. ​חיילים/ות משוחררים/ות ששירתו בצה"ל, במג"ב, במשטרת ישראל, בשב"ס או התנדבו לשירות לאומי באחד הגופים המוכרים על ידי הרשויות במשך 12 חודשים מלאים לפחות.

2. ​המענק מותנה בהצגת תעודת שחרור.

3.​המענק מיועד לעובדים/ות חדשים/ות הנקלטים בחברה החל מפברואר 2017.

4. נדרשות לפחות 40 שעות עבודה שבועיות ו-186 שעות עבודה בחודש.

5.​ המענק מותנה בהשלמה של לפחות שישה חודשי עבודה מלאים ורצופים.

6. ​המענק מיועד לחיילים משוחררים אשר סיימו את השירות לא יאוחר מ-12 חודשים קודם לתחילת עבודתם.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות