לא תאמינו מה נמצא בקיבתו של יעל פצוע: קילו וחצי שקיות ומגבונים!

לא תאמינו מה נמצא בקיבתו של יעל פצוע: קילו וחצי שקיות ומגבונים!

בכל פעם שאנחנו משליכים שקיות ומגבונים בטבע, אנחנו גורמים נזק לדורי דורות ופוגעים בסביבה, בקרקע ובחיות הבר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שמתלונן על חוק השקיות – כדאי שיקרא את השורות הבאות ויבין כמה נזק אנחנו גורמים לכדור הארץ: לפני כחודש הגיע לבית החולים לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים, יעל שנפצע במצפה רמון. היעל נלחץ ממטיילים שרצו לעשות אתו סלפי וניסה לקפוץ מעל גדר, אך נתקע ושבר את רגלו.

הוא הובהל לבית החולים לחיות בר ולאחר מספר ימים כאשר התאושש עבר ניתוח לקיבוע הרגל.

הניתוח הצליח אך המטפלים חשדו שהוא סובל מבעיה נוספת. צילומי הרנטגן הוכיחו שאכן ישנה בעיה קשה, בתוך קיבתו נראו הרבה מאוד גופים זרים. הוא עבר ניתוח נוסף ומבטנו נשלפו משם 1.5 ק"ג של שקיות ניילון, מגבונים ובדים. על פי הכמות הגדולה, נראה כי השקיות הצטברו שם לאורך שנים רבות.

YAEL

היעלים נמצאים באזורים הומי אדם ואוכלים את הפסולת המושלכת באזור וכן מוציאים פסולת מפחים שאינם נסגרים היטב. התוצאה היא סתימת קיבה שעלולה להוביל למוות וכבר הביאה בעבר למותם של לא מעט יעלים.

למעשה, אם היעל לא היה נתקע בגדר ומגיע לטיפול אצל וטרינר הספארי, ד"ר יגאל הורוביץ, שהוא גם מנהל בית החולים לחיות בר, הוא היה מת ככל הנראה מסתימת קיבה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות