השוואת מחירי סופגניות: החל מרולדין ועד רשתות השיווק

השוואת מחירי סופגניות: החל מרולדין ועד רשתות השיווק

השוואת מחיר סופגניות מגלה טווח שנע בין 2 ש"ח לכ-20 ש"ח… הצצה למחירים ברולדין ובקונדיטוריות מובילות מול רשתות השיווק

השוואת מחירי סופגניות 2023
סופגניית ישראלה ב"נאמן". צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמה עולות סופגניות? תלוי איפה ותלוי איזה, אבל המחיר הנפוץ לסופגנייה עם ריבה בקונדיטוריות הגדולות הוא כ-7 ש"ח ליחידה. השוואת מחירי סופגניות 2023 מגלה פער עצום – החל מכ-2 ש"ח ועד כ-20 ש"ח, תלוי איפה קונים ואיזה סוג. אפשר לקנות סופגנייה פשוטה בסופר, אפשר לקנות סופגנייה קצת יותר מתוחכמת במאפייה שכונתית, ואפשר לקנות סופגניית פרימיום בדומה לסופגניות רולדין או שמו.

מחיר סופגניה עם ריבה נע סביב 4.50 ל-9 ש"ח, אבל כאמור, המחיר הנפוץ בקונדיטוריות הוא 7 ש"ח לסופגנייה "קלאסית" עם ריבה. מחיר סופגניות יוקרתיות מגיע גם לכ-20 ש"ח. המחיר המופרע הזה לסופגנייה אחת לא חדש, ועדיין מרגיז. מה שכן חדש, אגב, השנה זה הפטריוטיות… בחלק מהקונדיטוריות, כמו ב"נאמן", תוכלו למצוא סופגניית "ביחד ננצח" עם ציפוי בצבעי תכלת לבן, דגלון קטן ומגן דוד.

בקפה קדוש בירושלים מקדישים סופגניות לחילות וליחידות צה"ל – סופגניית גולני, סופגיית גבעתי וכו'. ואם אתם תוהים כמה עולות סופגניות ברולדין בחנוכה 2023 בהשוואה לחנוכה 2022, תגלו שהמחיר לא עלה, אבל גם לא ירד… מחירי רולדין נעים בין 7 ש"ח לסופגנייה עם ריבה, עוברים ב-12 ש"ח לסופגנייה מתוחכמת ועולים ל-16 ש"ח לסופגניית "פרימיום. ורולדין כמובן לא לבד עם המחירים האלה. היא אפילו לא הכי יקרה. בשמו מוכרים סופגניית פרימיום ב-19 ש"ח ליחידה.

>> אוהבים כתבות כאלה? הכי נוח לעקוב אחרינו בטלגרם. לחצו להצטרפות 🙂

סופגניות כאלה כוללות מילויים מתוחכמים וציפויים מעוצבים ומיוחדים – החל מטופי ועד מנגו. היצירתיות לא יודעת גבול, וכאמור השנה בהשראת המלחמה היא גם נמתחת לכיוונים פטריוטיים. לעתים כבר אין ממש קשר בין היצירה שאנחנו מקבלים לבין מה שהייתה פעם סופגנייה. יש סופגניות עם פיסטוק, קרמשניט, קדאיף, עוגיות אוריאו ועוד.

מדובר ממש בקינוח – שעולה בהתאם, אבל אפילו אם אתם רוצים סופגנייה עם ריבה בלבד תשלמו לא מעט. ברשת שמו, במאפה נאמן ובקונדיטוריות אחרות, תשלמו כ-5-7 ש"ח לסופגניה "קלאסית" (עם מילוי ריבה, ריבת חלב או שוקולד). יש גם קונדיטוריות שבהן מחיר סופגנייה עם ריבה כבר מגיע ל-9 ש"ח ליחידה, כמו מאפיית לחמים.

בקונדיטוריות שכונתיות סופגניה עם ריבה עולה כ-5-6 ש"ח.

רוצים לשלם פחות? קנו ברשתות השיווק

ברשתות השיווק מחיר סופגניות נמוך יותר מאשר בקונדיטוריות, וגם המגוון קטן יותר. הצצה במחירי סופגניות בחנוכה 2023 ברשתות השיווק מגלה שבדרך כלל המחיר נע סביב 4 ש"ח ליחידה, אבל אפשר לשלם פחות – במיוחד אם קונים מארז.

כמובן, בסופרמרקטים לא תמצאו סופגניות מפוארות כמו ברולדין או בביסקוטי, זה לא המקום לחפש סופגניית טופי או מנגו – אבל לעתים דווקא הסופגניות האלה אהובות יותר על האורחים.

דוגמאות למחירי סופגניות ברשתות השיווק 2023

מחירי הסופגניות ברשתות השיווק נעים בין כ-1.90 ₪ ל-6 ₪ לסופגנייה, ואפשר למצוא שם בדרך כלל שני גדלים (מיני ורגילה) וכמה סוגים (סופגניה קלאסית עם ריבת תות או ריבת חלב, סופגנייה במילוי שוקולד וסופגניות עם ציפויים שונים). לרוב, רכישה של מארז מוזילה את המחיר ליחידה.




  • רמי לוי: 1.90 ₪ לסופגנייה (המחיר בסניפי "רמי לוי בשכונה" הרבה יותר גבוה: 4.90 ₪ ליחידה)
  • ויקטורי: 3.90 ש"ח ליחידה, 2.90 ש"ח ליחידה במארז.
  • קרפור היפר: 3.90 ש"ח ליחידה, 3.15 ש"ח ליחידה במארז.
  • יוחננוף: 3.90 ש"ח ליחידה, 3.25 ש"ח ליחידה במארז.
  • שופרסל (דיל, שלי): 4.40 ליחידה (סופגנייה מיני עם/בלי ריבה), 12.90 ₪ למארז רביעייה, כ-20 ₪ ל-8 סופגניות (2.50 ₪ ליחידה).
  • מחסני השוק: 5.90 ש"ח ליחידה, כ-3 ש"ח ליחידה במארז.
  • קרפור סיטי, מגה: 4.90 ש"ח ליחידה, כ-3.30 ליחידה במארז.

השוואת מחירי סופגניות בקונדיטוריות גדולות

  • רולדין: קולקציית סופגניות רולדין 2023 כוללת 12 סופגניות: סופגניה עם ריבת תות קלאסית ב-7 ש"ח, סופגניות מיוחדות (למשל במילוי שוקולד ואגוזי לו"ז) ב-13 ש"ח, קוקונט קסיס במילוי קרם קוקוס ומרמלדת קסיס (16 שקלים) וסופגניית פרלינה פיסטוק – סופגנייה במילוי גנאש מסקרפונה ופרלינה פיסטוק (16 שקלים).
  • נאמן: 7 ש"ח לסופגנייה ריקה או עם מריב; 8 ש"ח לסופגנייה עם ריבת חלב; 12 ש"ח לדונאטס; 14 ש"ח לסופגנית פרימיום (למשל סופגניית "ישראלה", או לסופגניה עם ציפוי קרם פיסטוק).

בואו נהיה חברים גם בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >


  • בוטיק סנטרל: 8 ש"ח לסופגנייה, כולל סופגניות מריטוצו אפויות במילוי וניל וקרמל מלוח.
  • שמו: 6 ש"ח לסופגנייה עם ריבה, 7 ש"ח לסופגנייה עם ריבת חלב או פיסטוק, 12 לסופגניות עם מילוי פררו רושה, מקופלת קרמל מלוח ועוד, 19 ש"ח לסופגניות פרימיום (קדאיף, אפויה עם קרם וניל ועוד).
  • ביסקוטי: 7 ש"ח לסופגניות עם ריבה, 9 ש"ח לסופגניות עם ריבת חלב או שוקולד ו-13 ש"ח לוסופגניות מיוחדות.
  • מתוקה: ניתן לבחור בין מגוון מארזים, ביניהם מארז של 24 סופגניות, הכולל 12 סופגניות ריבת תות ביתית, 6 סופגניות סברינה ותותים טריים ו6 סופגניות קרם שוקולד פרלינה – ב-265 ש"ח.
  • לחמים: 54 ש"ח למארז 6 סופגניות  במילוי אחד לבחירה: ריבת תות שדה, שוקולד אגוזי לוז, ריבת חלב. 81 ש"ח ל-9 סופגניות – בחירה של טעם אחד או מיקס משלושת הסוגים: ריבת תות, ריבת חלב, שוקולד אגוזי לוז.

כך זינק מחיר הסופגניות עם השנים

הייתם מאמינים שבשנת 2016 נמכרו אצל מיקי שמו סופגניות פרימיום (עם ציפויים ומילויים יצירתיים כמו פיסטוק, פירות יער, שמנת, קפה וכו') ב-8 שקלים, בביסקוטי ב-9 שקלים וברולדין ב-10 שקלים? רולדין הציעה סופגניות צ'ייסר אז יקרות במיוחד – 11 שקל לאחת.

בשנת 2021 המחירים היו כבר הרבה יותר גבוהים ועמדו על 14 ש"ח לסופגנייה אחת – והנה השנה ברולדין יש סופגניות ב-16 ש"ח.

יש כמובן שוני במחיר סופגניות בין קודנטוריות לבין רשתות שיווק, מאפיות שכונתיות ועוד. רולדין היא לא הקונדיטוריה הכי יקרה. ב"לחמים" למשל סופגנייה עם ריבה עולה 9 ש"ח. למעשה, ברוב הקונדיטוריות היוקרתיות המחיר גבוה. ב"מתוקה" למשל, מגש של 24 סופגניות מיוחדות עולה 325 ש"ח (כ-13.50 ש"ח לסופגנייה).

יש כמובן קונדיטוריות יותר זולות מרולדין – ובטח מרשת שמו. בבוטיק סנטרל סופגנייה עם ריבה אמנם עולה כ-7 ש"ח וסופגנייה עם שוקולד, פיסטוק, וניל או קרמל עולה 9 ש"ח.

כמובן שתוכלו גם לקנות סופגניות בסופר או במאפייה ולשלם פחות. בימי החג אפשר בדרך כלל למצוא אפילו מארז של סופגניות שמשקף מחיר של 1.50 ש"ח לסופגניה פשוטה עם ריבה, וכעת ברמי לוי אפשר לקנות מארז של 4 סופגניות עם ריבה של פילסברי בכ-14 ש"ח (כ-3.75 ש"ח לסופגניה).

אבל כאמור, יש קונדיטוריות שבהן סופגניה אחת עולה יותר מ-4 סופגניות ברמי לוי, כמו קונדיטוריית שמו שגובה 19 ש"ח על סופגנייה עם שמנת.

בסופו של דבר, המחיר נקבע על ידי שילוב בין חומרי הגלם, ההשקעה בכל סופגנייה, הטעם והמיתוג… וכל עוד יש ביקוש, יש גם סופגניות יקרות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות