רוצים לצפות בליגת העל בכדורגל או בפרימייר ליג האנגלית? המחיר בסלקום TV: תוספת של 67 שקל בחודש

רוצים לצפות בליגת העל בכדורגל או בפרימייר ליג האנגלית? המחיר בסלקום TV: תוספת של 67 שקל בחודש

ערוץ ספורט 1 וספורט 2 של צ'רלטון יהיו זמינים למנויי סלקום TV, אך תוספת התשלום משמעותית: המעוניינים ישלמו מחיר כולל של 166 שקל לחודש

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הבוקר בישרה סלקום כי חתמה עם צ'רלטון על הסכם לשידורי ערוץ ספורט 1 וספורט 2 באיכות HD, ובהמשך גם ספורט 3 וספורט 4. המחיר יהיה 67 שקל בחודש – בנוסף למחיר הקבוע של חבילת סלקום TV, העומד על 99 שקל.

הצפייה תתאפשר החל מסוף החודש. התכנים כוללים את ליגת העל הישראלית, ליגה אנגלית ראשונה – Premier league, הליגה האיטלקית, הליגה האירופאית, משחקי הגביע האנגלי והספרדי, הליגות הגרמנית, ההולנדית, הארגנטינאית, האנגלית השניה וליגת ליברטדרוס. 

מדובר במהלך חשוב להרחבת תכני הספורט של סלקום TV, מתוך הבנה שזה אחד החסמים הגדולים ביותר של לקוחות שמתקשים להיפרד מהוט ו-yes. זה צעד שני בהרחבת תכני הספורט, לאחר שבמאי האחרון נוספו לחבילה הבסיסית ב-99 שקל ערוצי 5 ו-5 פלוס, ונוספה אפשרות להרחיב את החבילה בערוצי ספורט נוספים של RGE בתשלום של 52 שקל בחודש. מדובר בערוצי הפרימיום 5 לייב HD, ערוץ 5 גולד וערוץ 5 ספורט HD.

במילים אחרות, אוהדי ספורט שרופים יכולים כעת לקבל בסלקום TV שלושה ערוצי ספורט הכלולים במחיר החבילה (ערוץ one HD וערוצי 5 ו-5 פלוס) ושורה של ערוצי ספורט בתוספת תשלום – שיכולה לייקר את החבילה הבסיסית ביותר מפי שניים: 119 שקל. חבילה עם כל התוספות של הערוצים הללו תעלה כ-220 שקל. 

כיום כוללת החבילה הבסיסית של סלקום TV, חוץ מערוצי הספורט, את ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 1 HD, ערוץ 20, ערוץ 9, חינוכית 23, ערוץ 24, CNN HD, ויוה, נשיונל ג'אוגרפיק, פוקס, ואת ערוצי הלייף סטייל פיין ליבינג, פוד נטוורק וטראבל, כולם באיכות HD כפי שפרסמתי כאן בעת ההשקה. בנוסף יש ערוצי VOD של סרטים, סדרות, ילדים, הופעות חיות וערוצי רדיו.

ערוצי הספורט 3 ו-4 יוצעו ללקוחות סלקום tv כאשר יעלו לשידור.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות