השוואת רשתות מזון: פער של 350 שקל על מוצרים זהים. הכי זול במודיעין ובצפון

השוואת רשתות מזון: פער של 350 שקל על מוצרים זהים. הכי זול במודיעין ובצפון

ההשוואה השבועית של המועצה לצרכנות ואתר פרייסז מגלה איפה כדאי לעשות את הקנייה, לאן כדאי לנסוע במיוחד ומאיזה סופר כדאי להתרחק

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סופר דבאח בעין המפרץ ממשיך לככב כסניף הזול ביותר בארץ, וטיב טעם ממשיכה לזכות בתואר המפוקפק של הרשת היקרה ביותר. בין שני הקצוות קיים פער עצום של כ-350 שקל. 

הנתונים נאספו, כמדי שבוע, במסגרת ההשוואה השבועית של המועצה לצרכנות באמצעות אתר פרייסז, שבודקת מחירים של 67 מוצרים. הפער בין הרשת הזולה ביותר ליקרה, בממוצע, עומד על 32%. הפער בין הסניף הזול ביותר והיקר ביותר עומד על 56%.

 הרשת הזולה ביותר בארץ היא רשת רמי לוי גם השבוע, והיא חולשת כמעט על כל 30 המקומות הראשונים.

התושבים שמשלמים הכי הרבה הם תושבי תל אביב והמרכז הנוהגים לקנות בטיב טעם ובמגה בעיר.

20 הסניפים הזולים 7.12

המחיר הממוצע לסל הזה הוא כ-830 שקל, כאשר ככלל, הרשתות היקרות, חוץ מטיב טעם, הן שופרסל שלי ומגה בעיר שנעות סביב 900 שקל. ביוחננוף המחיר הממוצע עומד על 793 שקל – פחות מהממוצע הכללי.

סניפים יקרים 7.12.16

 ממוצע רשתות 7.12.16

שלושה מתוך עשרת הסניפים הזולים בבדיקה נמצאים במודיעין, בזכות התחרות בין רמי לוי לשופרסל, אבל מודיעין היא דוגמה מצוינת לפערי המחיר העצומים – סל שעולה ברמי לוי בישפרו סנטר 692 שקל, עולה כמה מטרים משם בטיב טעם 950 שקל, כמעט 260 שקל יותר! אגב, הסל הזה עולה בשופרסל דיל באותו מתחם 715 שקל ואילו בשופרסל דיל בתוך מודיעין 826 שקל. גם ביינות ביתן בתוך מודיעין משלמים תושבי מודיעין 882 שקל על אותו סל שהם יכולים לשלם עליו הרבה פחות ברמי לוי – כך שבמרחק של 5-10 דקות הם יכולים לבזבז או לחסוך כמעט 200 שקל.

רשתות מזון מודיעין

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות