ריקול לג'ל כביסה של פרסיל: השימוש מסוכן לאוכלוסיות רגישות במצבים מסוימים

ריקול לג'ל כביסה של פרסיל: השימוש מסוכן לאוכלוסיות רגישות במצבים מסוימים

מדובר בסדרה ששווקה בימים האחרונים, אשר יש בה חשש לבקטריה שעלולה לגרום סכנה במגע או בשאיפה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם יש לכם ג'ל כביסה לבנדר של פרסיל שנרכש בימים האחרונים, מ-23.11.2016 ואילך – ייתכן שתגלו שהוא מדיף ריח רע. אבל הריח הוא לא הבעיה. בחברה הודיעו היום שהסיבה לריח הרע היא "אי תקינות מיקרוביאלית", ויש סכנה בשימוש בג'ל בכביסה ביד עבור אוכלוסיות רגישות.

"הבקטריה המדוברת עשויה, במקרים נדירים, להזיק לאנשים מסוימים עם מערכת חיסונית מוחלשת במקרה שהם משתמשים בג'ל הכביסה לביצוע כביסה ביד והג'ל בא במגע עם פצע פתוח, עם העיניים או עם הפה – או בשאיפה. במקרה כזה יש פוטנציאל מסוים לסכנה של זיהום. אם השימוש נעשה בדרך רגילה במכונת כביסה ולאחר מכן מייבשים את הכביסה כראוי, לא צפויות השפעות בריאותיות" – כך נמסר מהחברה לאחר שביקשתי לברר מהי "אי תקינות מיקרוביאלית".

מספרי האצווה הם GC21Y62111, GC22Y62211, GC23Y62311.

בהודעת החברה שתפורסם בעיתונים לא מפורט כל המידע לגבי הסכנה לאוכלוסיות בסיכון. מה שכן יפורסם היא בקשה מצרכנים שרכשו מוצר זה להפסיק להשתמש בו, לסגור את הבקבוק כיאות ולאחסן אותו במקום נפרד. יותר מזה, הצרכנים מתבקשים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-5772002 הפעיל 24 שעות ביום 7 ימים בשבוע, או לשלוח מייל לכתובת consumers-il@henkel.com.

בהנקל איתרו את הבעיה כבר ביום חמישי האחרון ופרסמו הודעה על איסוף המוצר כתוצאה מבעיה של ריח רע. בהודעתה נמסר כי הדבר התגלה במהלך בדיקה שגרתית של בקרת איכות, וכי מדובר במנת ייצור אחת של פרסיל.

בחברה מציינים שמרבית המוצרים שהושפעו נחסמו למכירה, והאיסוף של המוצר מבית הלקוח יתבצע במהירות האפשרית. הצרכנים יקבלו קופון לקבלת מוצר חלופי.  

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות