שופרסל: ריקול לחומוס של המותג שופרסל המיוצר ע"י סלטי שמיר מחשש לליסטריה. הפרטים בפנים - פואנטה

שופרסל: ריקול לחומוס של המותג שופרסל המיוצר ע”י סלטי שמיר מחשש לליסטריה. הפרטים בפנים

המוצרים החשודים כבר שווקו לציבור ונמצאים בבתי הצרכנים

לפני דקות אחדות הודיעה שופרסל כי קיים חשש לליסטריה בחומוס של המותג הפרטי שלה – מותג שופרסל. מדובר בחומוס המיוצר ע”י חברת סלטי שמיר 2006 בע”מ (“שמיר”). החשש מתייחס למספר יחידות חומוס של המותג שופרסל, 1 ק”ג, קוד מוצר 7296073224600, תאריך תוקף אחרון לשימוש 5.1.17 (“המוצר”). מדובר ב-360-340 מתוך 2,300 קופסאות שיוצרו, ובמשרד הבריאות אומרים שהרוב כבר הורד מהמדפים ונאסף. צרכנים שיש ברשותם מוצר זה, מתבקשים כמובן לא לצרוך אותו והם יכולים לקבל בגינו החזר כספי.

בשופרסל מדגישים שהמוצר שווק לאחר קבלת אישורי תוצאות מעבדה תקינות כמקובל. ההודעה הגיעה לאור בדיקות מעבדה נוספות שבוצעו במהלך חיי מדף, באופן יזום על ידי הספק, לצורך הגברת בקרת האיכות של המוצר. עוד מציינים שפרט למוצר (בתאריך הנקוב בלבד), כל יתר מוצרי החברה בטוחים לשימוש. פרטים נוספים ניתנים במוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה.

 מסלטי שמיר נמסר: “בבדיקה שערכנו גילינו כי במשלוח אחד של חומוס 1 ק”ג ששווק לרשת שופרסל בלבד נתגלה חשד לליסטריה. מדובר בבדיקה נוספת מעבר לבדיקות מעבדה הדוקות שערכנו לפני שיגור המוצרים שהראו שהמוצרים תקינים. המשלוח בן 340 מוצרים, חולק למספר קטן של חנויות מהם מרבית המוצרים כבר נאספו. משנודע לנו החשד הודענו על כך מיידית – הן לרשת שופרסל שמסירה את המוצר מהמדפים והן למשרד הבריאות”. 

תגובות: 0
נגישות