טעמנו: זיתים מתובלים של זיתא באריזה עם סגירה חוזרת

טעמנו: זיתים מתובלים של זיתא באריזה עם סגירה חוזרת

זיתא מציעה זיתי מעדנייה בתיבולים שונים. טעים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אין כמעט שולחן ישראלי שאין בו זיתים, ולאחרונה גדל המגוון דווקא בקטגוריה פחות צפויה – זיתים ארוזים הנמכרים במקררי הסופר. מדובר בסדרה חדשה של זיתים מתובלים בשמן זית כתית מעולה של חברת זיתא, אשר מוכרת לרוב הצרכנים בעיקר בזכות שמן הזית בעל הפיה הקופצת.

הסדרה כוללת חמישה סוגי זיתים המגיעים בקופסאות פלסטיק עגולות בעלות סגירה חוזרת, כשהרעיון הוא מצד אחד תיבול מיוחד הן של שמן הזית עצמו והן של עשבי תיבול או תבלינים אחרים, ומצד שני שימוש נוח ואחסון נוח במקרר.

אז מה בקולקציה?

  • זית סורי מבוקע עם לימון כבוש, המתאפיין בגודל יחסית קטן וטעם מריר, דומיננטי, מעט חריף ובשרני (230 גרם).
  • זית קלמטה: זית זה, המכונה "מלך הזיתים", מגיע מיוון ונקטף באופן ידני. הטעם שלו מלא, המרקם מלא והחריפות מעודנת (215 גרם).
  • זית ירוק בתיבול גלילי, המתאפיין בעשבי תיבול שינעמו לחיכם של חובבי הטעמים העשירים (215 גרם).
  • זית ירוק בתיבול איטלקי. הפעם התיבול מתבטא בנגיעות עדינות של פלפל ובזיליקום, כמובן בתוספת שמן זית (215 גרם).
  • זית פישולין, שמוצאו מספרד ומשמש בעיקר להפקת שמן זית. הטעם משלב בין מרירות לעידון, המרקם בשרני והחמיצות מתונה (215 גרם).
  • zeita2

במבחן טעימה של שניים מתוך המבחר – זית סורי בלימון כבוש וזית קלמטה – המסקנה הייתה ברורה. פשוט טעים. הסגירה החוזרת שימושית מאוד, התיבול בשמן זית מאפשר כנראה לשמור על הטעם לאורך זמן והשילובים מצוינים. בשני המקרים התיבול מוצלח ומדויק, כך שלא רק מבוגרים נהנים, אלא גם ילדים בגילים שונים.

בניגוד לזיתים מקופסאות שימורים, למשל, הטעם אותנטי ולא מלוח מדי. בניגוד לזיתים הנקנים במשקל או בתפזורת – ברור לחלוטין איזה תיבול ואיזה טעם יהיה לכל מוצר. זאת, בנוסף לעובדה שהמוצרים החדשים עונים גם על הצורך במוצר אטום, טרי והיגייני.

מחיר: 7.70-15 שקל.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות