תקלות בעדכון מכשירי אפל למערכת ההפעלה iOS10

תקלות בעדכון מכשירי אפל למערכת ההפעלה iOS10

משתמשים נאלצו לאפס את המכשיר ולאבד מידע

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם תכננתם לרוץ ולשדרג את מערכת ההפעלה של האייפון או של האייפד, כדאי שתחכו מעט. זמן קצר לאחר שאפל שחררה את עדכון הגרסה של מערכת ההפעלה שלה iOS10 – החלו משתמשים להתלונן כי הם מקבלים הודעות שגיאה, ובמקרים מסוימים אפילו נדרש מהם לאפס את המכשיר ולהחזיר למצב של הגדרות היצרן. מטבע הדברים, משתמשים שלא גיבו לפני כן את המכשיר נכנסו לפניקה.

מוקדי התמיכה של אפל קיבלו פניות רבות. בשלב מסוים הוציאה אפל הודעה כי הייתה תקלה והיא תוקנה, אך אנשי התמיכה של אפל בטוויטר עונים גם בדקות האחרונות למשתמשים שמתלוננים על כך שהם תקועים עם מכשיר שאינו יכול להתעדכן וגם אינו יכול לחזור למצבו הקודם.

להשקת מערכת ההפעלה החדשה קדמו הבטחות רבות וקמפיין שמדבר בשבחיה, כך שמדובר במצב מאוד מביך לאפל. מי שוודאי שמחה לאיד היא סמסונג – שלאחר התפוצצות הסוללות במכשירי הגלקסי נוט 7 לפני כשבועיים, הודיעה שהיא מכריזה על ריקול למכשירים ועיכבה את ההשקות במדינות העולם.

לא ברור כיצד שתי יצרניות הסלולר הגדולות בעולם, שאמורות להבטיח איכות ללא פשרות, מצליחות למעוד בזו אחר זו – כאשר המוצרים והתוכנות אמורים לצאת לשוק לאחר שעברו שורת בדיקות איכות ולהיבחן לא רק בתנאי מעבדה אלא בתנאים של שימוש יומיומי.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות