איזה פיצוי מתכוונים לתת ברכבת לנוסעים בעלי רב קו?

איזה פיצוי מתכוונים לתת ברכבת לנוסעים בעלי רב קו?

לא נראה שמישהו מעלה על דעתו לפצות את הנוסעים כספית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עשרות אלפי נוסעים שהתוכניות שלהם שובשו, שעמדו בפקקים, שלא הגיעו ליעדם בזמנם או לא הגיעו כלל – זו התוצאה של שערוריית ההשבתה של הרכבת, כתוצאה מהמשבר שחוללו ראש הממשלה, שר התחבורה והסיעות החרדיות.
האמת היא שזו לא הפעם הראשונה, ולצערנו גם לא האחרונה, שאזרחי ישראל משלמים את מחיר המשחקים הפוליטיים – השאלה היא מדוע רק הם צריכים לשלם.

מה לגבי פיצוי לכל אותם אלפים שנפגעו?

ייאמר לזכות רכבת ישראל, שהיא נתנה לאורך כל היום מענה מדויק וסבלני לנוסעים הרבים והמתוסכלים, באמצעות עמוד הפייסבוק שלה. אלא שמעבר לכיבוי השריפות הנקודתי של הובלת הנוסעים באמצעות תגבור האוטובוסים – לא נראה שמישהו מעלה על דעתו לפצות את הנוסעים כספית.

יש להניח שהתביעה הייצוגית כבר בדרך, אבל בינתיים עניין אותי לבדוק אם מישהו מתכנן לפצות את הנוסעים שרכשו כרטיס רב קו חודשי ולא יכלו לממש אותו היום, ובמיוחד את אלה שנאלצו להוציא כסף נוסף כדי לנסוע בתחבורה ציבורית חלופית.

ובכן, התשובה היא לא. שאלתי את השאלה הזאת בעמוד הפייסבוק של רכבת ישראל, וזו התשובה: "בשלב זה אין פיצוי, אנו פועלים במסגרת הנחיות והחלטת ממשלת ישראל בנושא".

ובכן, ממשלת ישראל היקרה, זה הזמן להנחות את רכבת ישראל לפצות את הנוסעים שלא רק איבדו יקר – וזמן כידוע שווה כסף, אלא גם הפסידו כסף.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות