כמה אמור לעלות פניסטיל?

כמה אמור לעלות פניסטיל?

אפליקציית "תרופה TO GO" מאפשרת השוואת מחירים והרכבים של תרופות ללא מרשם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

משרד הבריאות השיק היום אפליקציה חדשה, "תרופה TO GO", שמספקת מידע על כל התרופות ללא מרשם – כולל מחיריהן, החומרים הפעילים בהן, הגודל והכמות באריזה. התרופות מצולמות וניתן גם לקרוא את העלון לצרכן. המטרה: יכולת השוואה בין התרופות. ניתן לחפש תרופה המתאימה למצב הרפואי ולשם קבלת מידע נוסף ניתן לסרוק הברקוד שעל גבי התרופה.

שימוש באפליקציה מגלה שהיא פשוטה מאוד לתפעול, וכדאי להיכנס אליה כשרוצים לבדוק אילו תרופות יכולות להתאים למצבים בריאותיים מסוימים – החל מכאבי גרון, דרך אלרגיות או צרבת ועד בעיות עיכול, פטריות או אפטות בפה.

fenistil2  fenistil3  fenistil4  fenistil5

זה המקום להזכיר כי תרופות ללא מרשם שנמכרות ישירות מהמדף הן האופציה הכי יקרה לקנות את התרופה. האפשרות הזולה יותר לקנות תרופה ללא מרשם היא בבית המרקחת והאפשרות הכי זולה היא בדרך כלל לקבל את התרופה במרשם מהרופא.

לכן, במידה שהדבר מתאפשר מבחינת לוח הזמנים ודחיפות הבעיה – מומלץ לקבל מרשם מהרופא ולקבל תרופה דרך קופת החולים. עם זאת, לאור העובדה שיש מקרים שבהם מדובר במטרד דחוף או כזה שהמאמץ להגיע לרופא בגינו נראה לנו מיותר, הפתרון של תרופה ללא מרשם יכול להיות שימושי מאוד.

ניתן להוריד את האפליקציה מה-Google Play ו- App Store.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות