אולי גם אצלכם במקרר יש חומוס וטחינה מזוהמים בסלמונלה?

אולי גם אצלכם במקרר יש חומוס וטחינה מזוהמים בסלמונלה?

הסלמונלה תוקפת שוב, והפעם בסלטי חומוס וטחינה שנמכרים ברשתות הגדולות הארץ. מדובר במוצרים המבוססים על טחינה גולמית שמיוצרת במפעל "הנסיך"

מדובר במוצרים שנמכרו ברשתות הגדולות ומבוססים על טחינה גולמית שמיוצרת במפעל "הנסיך"
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הסלמונלה תוקפת שוב, והפעם בסלטי חומוס וטחינה שנמכרים ברשתות הגדולות הארץ: חברת סלטי שמיר, שמייצרת עבור שופרסל, יוחננוף, "המותג" וחברות נוספות את הסלטים, מודיעה שבגלל סלמונלה שהתגלתה אמש בטחינה גולמית של חברת טחינה הנסיך – אין לצרוך את טחינה וחומוס מהתאריכים שיופיעו מטה.

• כל מוצרי החומוס של המותגים שופרסל, "יש", שמיר, אסלי, "המותג", חומוס דליקטסן מבית סלטי שמיר,, סלטי הבית, יוחננוף ופיקניק בטווח תאריכי תוקף 1/9/2016 עד 18/9/2016.

• כל מוצרי הטחינה של המותגים שופרסל, "יש", שמיר, אסלי, "המותג", טחינה דליקטסן מבית סלטי שמיר, סלטי הבית, יוחננוף ופיקניק בטווח תאריכי תוקף 16/9/2016 עד 3/10/2016 .

• כל מוצרי חציל בטחינה של המותגים שופרסל, "יש", שמיר, אסלי, "המותג", דליקטסן מבית סלטי שמיר, סלטי הבית, יוחננוף ופיקניק בטווח תאריכי תוקף בטווח תאריכי תוקף 1/9/2016 עד 18/9/2016.

salat

במשרד הבריאות הוציאו הודעה כי אמש (10.08.16) בוצעה ביקורת במפעל טחינת הנסיך על ידי מפקחים מטעם משרד הבריאות בעקבות חשד להמצאות סלמונלה שהתגלתה במפעל. ממצאי הבדיקה הראשונים מעלים כי מדובר בתקלה שהתגלתה בקו מילוי המיועד לתעשייה בלבד. כ-200 טון טחינה גולמית מעוכבים במפעל ומיועדיםלהשמדה. המפעל הודיע ללקוחותיו על אספקת החומר גלם החשוד. הליך הבדיקה טרם הסתיים.

כאמור, כעת מודיעה חברת סלטי שמיר על ריקול, והצרכנים מתבקשים לא לצרוך את המוצרים הללו ולפנות למוקד שירות הלקוחות שירות בטלפון 03-9067744.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות