ללא גלוטן וכשרות לפסח: אטריות מצוינות של המותג Chef gluten free

ללא גלוטן וכשרות לפסח: אטריות מצוינות של המותג Chef gluten free

לקראת פסח חוגגים חולי הצליאק, ובצדק – לא רק יבואני ויצרני המזון ללא גלוטן מגדילים את ההיצע, אלא גם חברות אחרות. הימנעות מגלוטן הולכת ונעשית נפוצה יותר, ולא רק בקרב חולי צליאק. 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תומר - אטריות כשרות לפסח. ללא גלוטןלקראת פסח חוגגים חולי הצליאק, ובצדק – לא רק יבואני ויצרני המזון ללא גלוטן מגדילים את ההיצע, אלא גם חברות אחרות.



הימנעות מגלוטן הולכת ונעשית נפוצה יותר, ולא רק בקרב חולי צליאק. עם השנים הולך ומשתפר טעמם של מוצרים ללא גלוטן, ויש אפילו כאלה שבהם ההבדל בין מוצר "רגיל" למוצר ללא גלוטן כבר ממש לא קיים. בתחום האטריות עדיין לא נמצא החיקוי המושלם, אבל סדרת הפסטות של המותג Chef gluten free, שמייבאת חברת תומר, מצליחה להיות טעימה לא פחות מפסטה רגילה – בעיקר כשהיא מוגשת עם רוטב. האטריות, שהן כשרות לפסח, עשויות מאורז לבן ומקמח טפיוקה, ומיובאות לארץ מתאילנד. הן מגיעות במגוון צורות: פנה, פוזילי, ירח, אטריות דקות ועוד.

הבישול דומה לבישול פסטה רגילה – 10 דקות במים רותחים. לא מומלץ לבשל יתר על המידה, כדי לא לפגוע במרקם. עם שמן זית, צנוברים שהושחמו, בזיליקום טרי וגבינה בולגרית – גם ילד ביקורתי במיוחד חיסל את כל מה שהיה בצלחת.

המחיר בהחלט סביר, אך כמובן יותר גבוה מזה של פסטה רגילה במשקל דומה: כ-8-9 שקלים ל-340 גרם.  ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות