מלונות ספא בדולומיטים - קבלו רעיונות למלונות יוקרתיים ומומלצים

מלונות ספא יוקרתיים בהרי הדולומיטים

אם אתם טסים לצפון איטליה ומחפשים מלונות ספא בדולומיטים, הנה כמה שמות שכדאי לכם להכיר בזכות האירוח המעולה והספא המפנק

מלונות ספא בדולומיטים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ישנם מעט מאוד אזורים המסוגלים להיות יפיפיים בכל עונה בשנה, אחד מהם הוא לא אחר מאשר חלקה הצפוני של ארץ המגף, הנקרא הרי הדולומיטים. הרים אלו נמנים על חלקו הדרומי של הרי האלפים ונחשבים לשינוי מרענן מבין נופיה של מדינת איטליה, כאשר שם ממתינים לנו נופים עוצרי נשימה הרים מושלגים, אגמים מטריפים ומסלולי הליכה מרתקים ושופעים.

פסגת הפינוק היא ללא ספק מלונות הספא היוקרתיים שבהרי הדולומיטים, המעניקים לא רק טיפול יוקרתי ואוויר הרים צלול, אלא מלונות את כל המעטפת הדרושה לחופשה חלומית, על כל ההיבטים הדרושים. מידע נוסף על אטרקציות בהרי הדולומיטים ומידע על בניית מסלול אישי בדולומיטים תמצאו כאן. החל מקרבה אל אזורי גלישה, פארקים מעולים ומתקנים אקסקלוסיביים המתאימים לחופשה יוקרתית שבהרי איטליה.

פואנטה בטלגרם

הרי הדולומיטים – מה חשוב שנדע?

רגע לפני שאנו בוחרים את החופשה החלומית בהרים היפים של אירופה, חשוב לדעת מתי למשל מומלץ להגיע לשם בשל השמש החמימה ומתי להגיע בשל ריבוי האטרקציות ספורט החורף שיש באזור. חובבי הסקי יוכלו להנות מאווירה נהדרת החל מדצמבר ועד לחודשי אפריל, ואילו אוהבי השמש יכולים ליהנות החל מחודשי מאי ואפילו אפריל ועד לאמצע ספטמבר.

ההגעה אל אזורים אלו נעשית במרבית המקרים דרך נסיעה ברכב מושכר, כאשר נוכל להגיע אל הרי הדולומיטים משדות התעופה של ונציה, מילאנו מלפנסה, ורונה ומילאנו ברגאמו. זמן ההגעה הממוצע הינו שלוש שעות וחצי שעות, כאשר ברובן נוכל להנות מנופים מתפתלים ויערות ופארקים מרהיבים.

מלונות ספא מומלצים

מלבד חוויית הנסיעה אל בין ההרים המופלאים של הרי הדולומיטים, מלונות הספא היוקרתיים שמתחבאים בין ההרים שווים כל קילומטר ושעת נסיעה שלא פעם נראית מעייפת במיוחד.

מלונות ספא יוקרתיים בהרי הדולומיטים מאפשרים מפגש בין עולמות הספא היוקרתיים והרפואיים לבין האוויר הנקי והצלול שמאפיין את ההרים המושלגים. הנה כמה מהמומלצים שביניהם.

מלון כריסטלו-Cristallo, a Luxury Collection Resort & Spa, Cortina D 'Ampezz

מלון כריסטלו ממוקם באזור קורטינה ד'אמפצו לרגלי ההרים ומציע שלושה מסעדות עם תפריטים בינלאומיים, החל ממאכלים מסורתיים ועד למנות גורמה. בחלקן ניתן להנות גם מנוף פנורמי אל עמק ירקרק וקסום.
כל אלו מתאספים אל לכאחד מאתרי הנופש היוקרתיים וראשונים בדירוג חמישה כוכבים באזור זה של איטליה, כאשר בו נוכל למצוא מתחם בריאות אקסקלוסיבי.
כל חדר כולל גם אמבט ספא מפנק.
על פי לא מעט חוות דעת, בית מלון זה הינו בעל ציון של 9.4 בקרב הזוגות ששהו בו ודיווחו על מתקנים מעולים, צוות מפנק והסעות ברוב שעות היממה.

לצד כל אלו המלון כולל בריכת שחייה, שירותי הסעה מנמל התעופה, וכמובן בחירה כאתר הסקי המובילה באירופה ובאיטליה בשנת 2010. חשוב לציין כי הזמנת חדר במלון זה דורשת מינימום של ארבעה לילות, כאשר הממוצע לחד זוגי סטנדרטי נע בין 5,800 עד 6,350 שקלים ואילו מחירם של חדרים מפנקים יותר כמו דר ספוריורו עם נוף להרים יעלה בין 8,400 עד 9,100. המחירים כמובן משתנים בהתאם לעונה ולמידת הביקוש.

מלון מירוואל נאטור-הוטל

חווית השהות במלון מירוואל נאטור הוטל כוללת מרחק הליכה אל אתרי הסקי, עם חדרים מעוצבים, חדר כושר, מתקני שעשועים לילדים, וכמובן מרכז בריאות וספא הכולל סאונה חמה, חמאם טורקי, אמבט עיסוי ועוד טיפולים מפנקים תחת כיפת השמיים. אל כל אלו מצטרפת גם שמורת הטבע שנמצאת במרחק של ארבעה קילומטרים מבית המלון וכוללת שלל אטרקציות החל מטיפוס ועד למסלולי הרים בדרגות קושי שונות.

תפריט בית המלון כולל מאכלים איטלקיים מסורתיים, חדרים משפחתיים וחנייה חינם לאורך כל השהות. דירוגו עומד כיום על כ-9.8 באתר "בוקינג", שבו ניתן לבדוק את זמינות החדרים השונים.

מחירם הממוצע של החדרים במלון מירוואל נאטור-הוטל נע בין 4,600 ועד ל5,200 לחדר דלוקס זוגי ואילו מחיר חדר של חדר דלוקס זוגי פלוס ילד, נע בין 6,200 עד ל6,700 תלוי בעונה וכמות הביקוש.

מלון גארדנה גרודנרהוף

מי מאיתנו לא חלם להתעורר בבוקר ולצפות אל נופם המרהיב של הדולומיטים. במלון גארדנה גרודנרהוף נוכל לעשות זאת בכל חדר שנבחר. כל אלו מצטרפים אל מרחק קצר מהעיירה אורטיזיי, וכמובן מרכז ספא יוקרתי המציע מגוון טיפולי יופי וסאונה. יש גם בריכת שחייה מקורה עם נוף מרהיב.

לאלה מצטרף מטבח עשיר, המתבסס בעיקרו על אופי המטבח האיטלקי ומציע עוד מגוון מנות בינלאומיות, החל ממנות איריות ועד לאמריקאיות.

כל החדרים כוללים טלוויזיה עם לוויין, אמצעים להכנת קפה, וכמובן מרכז כושר מקצועי ומפנק.
בית המלון גארדנה גרונדרהוף נחשב לאחר מבתי המלון המובילים באזור אורטייזי ולמבוקש מאוד, אך למרות זאת נוכל למצוא מנעד רחב של חדרים החל מחדרים זוגיים ועד לסוויטות דלוקס וסוויטות עם שני חדרי שינה. את זמינות החדרים השונים נוכל לבדוק בצורה מהירה וקלה באתר "בוקינג", ולהבטיח נוף מרהיב אל החופשה הבאה שלכם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות