סקירת נעלי ספורט: ברוקס Ghost 9. פואנטה יצאה לריצה וחזרה עם מסקנות

סקירת נעלי ספורט: ברוקס Ghost 9. פואנטה יצאה לריצה

אחרי מספר שבועות של אימוני ריצה על מסילה ועל אספלט, אימוני סטודיו ואימוני TRX, יש לפואנטה מסקנות על בלימת הזעזועים והשיכוך בדגם החדש של ברוקס GHOST

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל

ברוקס הוא אחד המותגים החזקים והפופולריים בעולם בתחום הספורט, ובפרט בתחום הריצה. למרות זאת ואף שכמאמנת כושר אני נוהגת להתאמן עם מגוון סוגי נעליים, בשנים האחרונות לא התאמנתי עם נעלי ברוקס ושמרתי אמונים לכמה דגמים של מותגים אחרים. לכן, כאשר קיבלתי להתנסות את דגם Ghost 9 חששתי מעט. לשמחתי, התבדיתי וכל החששות נמוגו.

הדגם החדש, ממשיך דרכו של Ghost 8, מתאפיין בכמות תפרים מינימלית והוא מעט רחב יותר מקודמיו. הנעל מספקת יותר מקום לכף הרגל, ומבחינתי כבעלת כף רגל רחבה מדובר ביתרון.

במשך מספר שבועות השתמשתי בנעל באימונים שונים: ריצה (על מסילה ועל אספלט), אימון סטודיו ואימון trx. בעת הריצה הן על המסילה והן בחוץ, בלימת הזעזועים הייתה טובה מאוד. זאת, בין היתר משום שבחלקה הקדמי של הסוליה יש תמיכה מורגשת מאוד לכרית כף הרגל. החברה מכנה זאת "טכנולוגיית Crash Pad", ומסבירה שהיא פותחה כדי להגיע להתאמה מדויקת למנח של רגל הרץ על הקרקע.

כך או כך, הנעל חובקת היטב את הרגל, והתמיכה בעקב מורגשת ומייצרת תחושה יציבה של הרגל ושל העקב בתוך הנעל. לאורך הסוליה יש חריצים עמוקים, אשר במהלך הריצה מספקים גמישות וגלגול נוח של כף הרגל (בחברה מכונים החריצים האלה "Omega Flex Groove").

BROOKS Ghost 9 מחיר 830 להשיג ברשת חנויות ברוקס ובחנויות המובחרות 5

מדובר בנעל קלה, ולמי שאוהב נעלי ריצה לא מינימליסטיות והינו בעל כף רגל נייטרלית – היא תתאים מאוד. גם מי שאינו רץ ימצא אותה נוחה ושימושית – היא מצוינת גם למי צועד או מבצע אימונים פונקציונאליים, בשל היציבות שהיא נותנת ובלימת הזעזועים המעולה.

החיסרון הוא יכולת איוורור לא מיטבית, על אף שהיא הוגדרה כנעל נושמת עם חידוש בגפה העליונה. עם זאת, נתון זה משתנה בין אדם לאדם ותלוי כמובן גם בסוג הגרב.

בשורה התחתונה, מדובר בדגם מומלץ ומפנק שנותן תחושה שהרגל בתוך כפפה.

מחיר: 830 שקל בחנויות ברוקס ובחנויות ספורט.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות